Partnerstudiokåret til årets content-byråfor sjette gang

Førsteplassen ble delt mellom Schibsted Partnerstudio og Synlighet. Foto: Eivor Eriksen

Det var ikke bare på fotballbanen det ble jubelstemning torsdag 13. november. For mens Haaland scoret sitt fjerde mål i skjebnekampen mot Estland, ble det stang inn for Schibsted Partnerstudio i årets Byråprofil-kåring.

– Dette betyr utrolig mye for oss og jeg er så stolt av alle de dyktige medarbeiderne som leverer bransjeledende innhold og service til kundene våre hver dag, sier daglig leder, Ellen Cabrinetti Meum.

Meget blid gjeng etter seier, både på fotballbanen og i årets byråprofil-kåring. Fra venstre: Innholdssjef Svein Arne Haavik, daglig leder Ellen Cabrinetti Meum og konseptutvikler Martine Hauge.

Byråprofil har vært gjennomført blant norske annonsører siden 1970-årene. Formålet med undersøkelsen er å måle byråenes profil og omdømme blant Norges største annonsører samt styrkeforholdet mellom byråene.

Årets viktigste pris

Det er åttende gang content- og performance-prisen deles ut – og i år gikk den (igjen) til Schibsted Partnerstudio. Førsteplassen ble delt med byrået Synlighet.

– Her er det kundene selv som har vurdert hvem de mener leverer de beste tjenestene, og derfor er årets byrå den aller viktigste prisen for oss. Kundene våre utfordrer oss til å bli bedre hver dag – og vi skal fortsette å gjøre vårt ytterste for dem, utdyper Cabrinetti Meum.

Byråprofil gjennomføres av Kantar i samarbeid med Kampanje. Totalt 66 byråer i seks kategorier er målt: Reklame, PR, mediebyråer, content-/performancebyråer, teknologi-/designbyrå og eventbyråer.

Flere saker