Bidragene spenner fra helse til bil, reiseliv og retail. Med andre ord stiller Norges største innholdsbyrå med sterke kort i nesten hver eneste kategori når utdelingen går av stabelen i midten av mai.
Blant de nominerte kampanjene finner vi både «Andre boller» for Helsedirektoratet, «Takeoff» for Norwegian, og «En pulefortelling» for Kondomeriet.
– Det er gøy å jobbe med modige kunder som Kondomeriet som tør å være med på å gjøre en julefortelling om til en pulefortelling. Og ekstra gøy å se at det også blir lagt merke til internasjonalt, sier innholdsdesigner i Partnerstudio, Jonas Wikborg.
Native Advertising Awards er en internasjonal prisutdeling som premierer innholdsbransjens beste innen teknologi og historiefortelling. Edelt metall deles ut til kampanjer som er innovative, effektive og oppmerksomhetsskapende.
⭐️Best Strategy – Another Ball Game (Helsedirektoratet)
⭐️Best Data-Driven Campaign – Another Ball Game (Helsedirektoratet)
⭐️Best Cross-Channel Program – Gen Z’s Road to Home Sweet Home (Sparebanken Vest)
⭐️Best Small Budget Campaign – The Gift of Liv (Frelsesarmeen)
⭐️Best Use of Storytelling – The Gift of Liv (Frelsesarmeen)
⭐️Most Creative Campaign – Disappointed Gift Recipients (ØNSK)
⭐️Best Series of Sponsored Articles – Gen Z’s Road to Home Sweet Home (Sparebanken Vest)
⭐️Best Series of Sponsored Videos – Takeoff (Norwegian)
⭐️Best Use of Text – The Gift of Liv (Frelsesarmeen)
⭐️Best Use of Text – A Christmas Fuck Story (Kondomeriet)
⭐️Best Use of Video – Disappointed Gift Recipients (ØNSK)
⭐️Best Use of Infographic – Nettbil Wrapped (Nettbil)
⭐️Best Use of Online Media – The American (Nettbil)
⭐️Best Use of Online Media – A Christmas Fuck Story (Kondomeriet)
⭐️Best Influencer Partnership – Takeoff (Norwegian)
⭐️Best Influencer Partnership – Pillow Talk (Kondomeriet)
⭐️Best Healthcare Program – Another Ball Game (Helsedirektoratet)
⭐️Best Travel & Tourism Program – Takeoff (Norwegian)
⭐️Best Retail Program – A Christmas Fuck Story (Kondomeriet)
⭐️Best Automotive Program – The American (Nettbil)