20 nominasjoneri NativeAdvertising Awards

Priser er alltid gøy! Her er Partnerstudio-gjengen på Native Advertising Awards i København i 2024. Daglig leder, Mikaela Folkestad, i midten.

– Dette har gått over all forventning! 20 nominasjoner i 16 kategorier – i konkurranse med verdens beste innholdsbyråer – sier sitt om bredden og kvaliteten vi leverer hver dag, sier daglig leder, Mikaela Folkestad.

Bidragene spenner fra helse til bil, reiseliv og retail. Med andre ord stiller Norges største innholdsbyrå med sterke kort i nesten hver eneste kategori når utdelingen går av stabelen i midten av mai.

Innholdsdesigner, Jonas Wikborg, elsker hai ... og å vinne priser! Han er en av bidragsyterne i Kondomeriets kampanje «En pulefortelling».

Blant de nominerte kampanjene finner vi både «Andre boller» for Helsedirektoratet, «Takeoff» for Norwegian, og «En pulefortelling» for Kondomeriet.

– Det er gøy å jobbe med modige kunder som Kondomeriet som tør å være med på å gjøre en julefortelling om til en pulefortelling. Og ekstra gøy å se at det også blir lagt merke til internasjonalt, sier innholdsdesigner i Partnerstudio, Jonas Wikborg.


Native Advertising Awards er en internasjonal prisutdeling som premierer innholdsbransjens beste innen teknologi og historiefortelling. Edelt metall deles ut til kampanjer som er innovative, effektive og oppmerksomhetsskapende.

Her er hele shortlist-listen til Schibsted Partnerstudio:

⭐️Best Strategy – Another Ball Game (Helsedirektoratet)

⭐️Best Data-Driven Campaign – Another Ball Game (Helsedirektoratet)

⭐️Best Cross-Channel Program – Gen Z’s Road to Home Sweet Home (Sparebanken Vest)

⭐️Best Small Budget Campaign – The Gift of Liv (Frelsesarmeen)

⭐️Best Use of Storytelling – The Gift of Liv (Frelsesarmeen)

⭐️Most Creative Campaign – Disappointed Gift Recipients (ØNSK)

⭐️Best Series of Sponsored Articles – Gen Z’s Road to Home Sweet Home (Sparebanken Vest)

⭐️Best Series of Sponsored Videos – Takeoff (Norwegian)

⭐️Best Use of Text – The Gift of Liv (Frelsesarmeen)

⭐️Best Use of Text – A Christmas Fuck Story (Kondomeriet)

⭐️Best Use of Video – Disappointed Gift Recipients (ØNSK)

⭐️Best Use of Infographic – Nettbil Wrapped (Nettbil)

⭐️Best Use of Online Media – The American (Nettbil)

⭐️Best Use of Online Media – A Christmas Fuck Story (Kondomeriet)

⭐️Best Influencer Partnership – Takeoff (Norwegian)

⭐️Best Influencer Partnership – Pillow Talk (Kondomeriet)

⭐️Best Healthcare Program – Another Ball Game (Helsedirektoratet)

⭐️Best Travel & Tourism Program – Takeoff (Norwegian)

⭐️Best Retail Program – A Christmas Fuck Story (Kondomeriet)

⭐️Best Automotive Program – The American (Nettbil)


Flere saker